گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا

انواع کابل ها

انواع کابل ها

الف) کابل های انعطاف پذیر
1. کابل‌های انعطاف پذیر با عایق و روکش PVC تا ولتاژ 300 الی 500 ولت

این نوع کابل‌ها در اتاق‌های خشک و مرطوب برای تغذیه وسایل و تجهیزات الکتریکی قابل حمل، در منازل و ادارات و همچنین وسایل گرمایی تا 500 ولت، جایی که انتظار تنش‌های مکانیکی متوسط و انعطاف پذیر بیشتری داشته باشیم؛ بکار می روند. این کابل‌ها برای بیرون ساختمان مناسب نیستند.

 

 

2. کابل‌های انعطاف پذیر با عایق و روکش PVC تا ولتاژ 0.6 الی 1 کیلو ولت

این کابل‌ها برای انتقال انرژی الکتریکی به تجهیزات و و سایل الکتریکی متحرک و قابل حمل که در مزارع، معادن و کارخانه‌ها استفاده می‌شوند کاربرد دارند.

ب)  کابل های قدرت زمینی (تک رشته)
1. کابل‌های قدرت تک رشته با عایق و روکش PVC ولتاژ ( 0.6 تا 1 ) کیلو ولت

این کابل‌ها برای خطوط توزیع فشار ضعیف تا 1000 ولت در مراکز مسکونی، تجاری و صنعتی استفاده می‌شوند. محل نصب این نوع کابل‌ها داخل یا بیرون ساختمان، داخل آب یا کانال‌ها، زیرزمین‌ها و جاهائی که احتمال ضربات مکانیکی وجود ندارد می‌باشد.

2. کابل‌های قدرت تک رشته با هادی آلومینیومی، عایق و روکش PVC ولتاژ ( 0.6 تا 1 ) کیلو ولت

استفاده ازاین کابل‌ها برای مصارف روشنایی و خطوط توزیع فشار ضعیف تا 1000 ولت در مراکز مسکونی، تجاری و صنعتی می‌باشد. این کابل‌ها در داخل یا بیرون ساختمان، زیرزمین، داخل آب و داخل کانال‌ها، جایی که احتمال آسیب مکانیکی وجود نداشته باشد، نصب می‌شوند.

 

 

3. کابل‌های قدرت تک رشته با عایق PVC، مس هم محور و روکش PVC ولتاژ ( 0.6 تا 1 ) کیلو ولت

استفاده ازاین نوع کابل‌ها درخطوط توزیع فشار ضعیف تا ولتاژ1000 ولت می‌باشد. این نوع کابل‌ها در داخل یا بیرون ساختمان، زیرزمین، داخل آب و داخل کانال‌ها؛ نصب می‌شوند. درضمن شیلد کابل، افراد را از خطر برق گرفتگی محافظت می‌کند.

 

4. کابل‌های قدرت تک رشته با عایق PVC، زره آلومینیومی و روکش PVC ولتاژ ( 0.6 تا 1 ) کیلو ولت

این کابل‌ها به منظور استفاده درخطوط فشار ضعیف تا ولتاژ 1000 ولت طراحی شده‌اند. این نوع کابل‌ها در زیرزمین، بیرون و داخل آب و داخل کانال‌ها استفاده می‌شوند. درضمن زره آلومینیومی، کابل را از صدمات و ضربات مکانیکی و افراد را ازخطر برق گرفتگی محافظت می‌کند.

 

کلیه حقوق متعلق به شرکت سرمایه گزاری توسعه کوثر صبا می باشد. طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه