گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خاوردشت هلدینگ کوثر صبا منصوب شد

ناصر فخاری، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر، طی حکمی سید هادی حسینی را به عنوان مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خاوردشت از شرکتهای تابعه هلدینگ کوثر صبا (زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر) منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کوثر صبا، این حکم طی مراسمی (27 آبان ماه) با حضور معاونت سرمایه گذاری و توسعه و معاونت مالی، سرمایه انسانی و پشتیبانی این مجموعه صنعتی، توسط مهدی قندهاری، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره کوثرصبا بعد از ظهر امروز در محل این هلدینگ به حسینی ابلاغ شد.

 

 

در متن این حکم بر ضرورت بهره‌ گیری مدیرعامل جدید این شرکت صنعتی از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای  تحقق راهبرد “اقتصاد راهنما” و اجرای بهینه “سیاستهای ده گانه” سازمان اقتصادی کوثر در جهت خدمت هرچه بیشتر به جامعه تاکید شده است.

 

سید هادی حسینی پیش از این مدیرعامل شرکت خوراک دام و طیور مشهد، عضو هیات مدیره شرکت مرغ مادر دیزباد (هلدینگ کشاورزی کوثر) و مدیرعامل شرکت آتیه شاهدان خراسان (گروه سرمایه گذاری شاهد). و … بوده است.

 

شرکت کشت و صنعت خاوردشت، از شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا (هلدینگ کوثر صبا، بزرگترین هلدینگ چند منظوره ی اقتصادی؛ بازرگانی- تجاری، تولیدی-صنعتی و کشاورزی خدماتی کشور) وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، می باشد که محصولات خود را با نام تجاری “خاوردشت و جهان بانو ” به بازار عرضه می نماید.

 

SN/SN/SN

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کلیه حقوق متعلق به شرکت سرمایه گزاری توسعه کوثر صبا می باشد. طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه