گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا

اولین جلسه هم اندیشی تعالی سازمانی هلدینگ صبا برگزار شد

صبح امروز اولین جلسه هم اندیشی تعالی سازمانی هلدینگ کوثر صبا در راستای هفتمین جایزه تعالی با حضور خانم حسینی معاون مرکز تعالی و پیشرفت، مهدی حداد نژاد مدیر تعالی سازمان اقتصادی کوثر ، مهدی قندهاری مدیرعامل هلدینگ صبا، برخی از مدیران عامل و مدیران تعالی شرکتهای تابعه ، معاونین و کارکنان هلدینگ صبا در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کوثر صبا، در ابتدای جلسه مهدی قندهاری ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، در خصوص اهمیت تعالی سازمانی اظهار داشت : مقوله ارزیابی سبب کشف کاستی ها و کمبودها در سیستم میشود که پس از آن با گام نهادن در مسیر بهبود می توان به توسعه ی پایدار رسید .

 

وی با اشاره به فعالیتهای انجام شده در راستای تعالی سازمانی در هلدینگ صبا ، از جمله تشکیل کمیته ها ، ، رصد و نظارت کامل و پایش منظم عملکرد شرکتهای تابعه گفت: تفکر استراتژیک در تعالی سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در چهارچوب تمام فعالیتها قرارگیرد.

 

قندهاری در ادامه افزود: آنچه در بیشتر جاها کمتر دیده میشود دارایی فکری و انسانی است چرا که تنها به ارزیابی مالی و تعیین سود و زیان شرکتها بها داده میشود در حالیکه اگر مدیری به دارایی فکری مجموعه خود اهمیت داده و آنرا بکار گیرد با کمترین میزان دارایی میتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.

 

جلسه مذکور با طرح سوالاتی از سوی مدیران عامل و مدیران تعالی مجموعه صبا و دریافت پاسخ مقتضی از سوی معاونت مرکز تعالی و پیشرفت و نیز مدیر تعالی سازمان به پایان رسید.

 

لازم به ذکر است این جلسه به همت معاونت برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد هلدینگ صبا برگزار گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کلیه حقوق متعلق به شرکت سرمایه گزاری توسعه کوثر صبا می باشد. طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه