گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا

با حضور سیمکات و نورتک از هلدینگ کوثر صبا؛ نمایشگاه بین‌المللی 1402 صنعت برق ایران افتتاح شد

با مشارکت دو شرکت از هلدینگ صنعتی سازمان اقتصادی کوثر(هلدینگ کوثر صبا)؛ شرکت سیم و کابل تیریز (سیمکات) و شرکت  توسعه انرژی کوثر (نورتک)، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران ظهر امروز طی مراسمی با حضور وزیر نیرو علی اکبر محرابیان آغاز به‌کار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کوثر صبا، این نمایشگاه به مدت چهار روز (از امروز تا 26 آبان ماه) در فضایی به وسعت ۵۴ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.

 

 

در این دوره از نمایشگاه صنعت برق ایران، در مجموع 584 شرکت ( ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ نماینده شرکت‌های خارجی از ۱۲ کشور جهان شامل ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و ژاپن) حضور دارند.

 

در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران، کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه شده است.

 

زمان بازدید از این نمایشگاه، همه‌روزه ساعت  8صبح تا 15 عصر خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد می باشد. هلدینگ کوثر صبا (هلدینگ اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر) نیز با دو شرکت سیمکات و نورتک خود درسالن میلاد 31A ، غرفه 340 غرفه پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان می باشد.

 

شرکت سیم و کابل تبریز (سیمکات)، به عنوان تنها کارخانه در صنعت سیم و کابل کشور با امکان ساخت تمامی مواد اولیه، با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، و مجموع ظرفیت تولیدی سالانه بیش از 35 هزار تن ، به تولید سیم و کابل، مفتول مسی و آلومینیومی، و گرانول با نام تجاری “سیمکات” می پردازد.

 

محصولات شرکت سیمکات که در صنایع مختلفی همچون صنایع معدنی، سیمان، فولاد و ذوب آهن؛ صنایع شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی؛ صنایع دریایی، نیروگاه ها، آب، فاضلاب و آبرسانی؛ صنایع دفاعی؛ غذایی؛ کشاورزی و کلیه کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد، تاکنون به کشورهای ترکیه، عراق و افغانستان، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، بورکینافاسو در غرب افریقا صادر شده است.

 

شرکت توسعه انرژی کوثر (با نام تجاری نورتک) با ظرفیت تولیدی سالانه قطعات مکانیکال و الکتریکال به ترتیب بیش از 5000 و 1000000 قطعه و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و متخصصین و اساتید دانشگاهی، به تولید تخصصی لامپ های فوق کم مصرف LED، .مطابق با استانداردهای معتبر بین المللی و قابل رقابت با نمونه های خارجی می پردازد.

 

SN/SN/SN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کلیه حقوق متعلق به شرکت سرمایه گزاری توسعه کوثر صبا می باشد. طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه