گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا

حضور سیمکات هلدینگ کوثر صبا در دوازدهمین نمایشگاه برق و مخابرات ایران-تبریز

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت برق تبریز و مخابرات، اتوماسیون صنعتی و انرژی های نو و تجدید پذیر ایران، با حضور شرکت سیم و کابل تبریز (سیمکات) از شرکتهای تابعه هلدینگ کوثر صبا (وابسته به سازمان اقتصادی کوثر) از تاریخ ۷ لغایت ۱۰ آذر ماه درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می گردد.

 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کوثر صبا، در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت برق، مخابرات و صنایع وابسته (انرژی) تبریز، شرکت های فعال در صنعت برق ایران در بخش های مختلف تولیدی و خدماتی از استان هایی چون اصفهان، خراسان رضوی، زنجان، مرکزی، آذربایجان شرقی، قزوین، گلستان، آذربایجان غربی، البرز، و تهران، و نمایندگی های فعال از کشورهایی چون چین به عرض تولیدات و خدمات پرداخته اند.

 

 

شرکت سیمکات، تولید کننده انواع سیم و کابل، درسالن امیر کبیر غرفه 217 از ساعت 15 الی 21 میزبان بازدید کنندگان علاقمند خواهد بود.

 

شرکت سیم و کابل تبریز (سیمکات)، به عنوان تنها کارخانه در صنعت سیم و کابل کشور با امکان ساخت تمامی مواد اولیه در داخل کشور، با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، و مجموع ظرفیت تولیدی سالانه بیش از 35 هزار تن ، به تولید سیم و کابل، مفتول مسی و آلومینیومی، و گرانول با نام تجاری “سیمکات” می پردازد.

 

محصولات این شرکت که در صنایع مختلفی همچون معدنی، سیمان، فولاد و ذوب آهن؛ شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی؛ دریایی، نیروگاه ها، آب، فاضلاب و آبرسانی؛ دفاعی؛ غذایی؛ کشاورزی و کلیه کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد، تاکنون به کشورهای ترکیه، عراق و افغانستان، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، بورکینافاسو درغرب افریقا صادر شده است.

 

جهت مشاهده کلیپ مربوطه اینجا را کلیک نمایید.

جهت مشاهده خبر در لینکدین اینجا را کلیک نمایید.

 

SN/SN/SN

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کلیه حقوق متعلق به شرکت سرمایه گزاری توسعه کوثر صبا می باشد. طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه