گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا

آزمایشات ادواری کارکنان هلدینگ کوثر صبا انجام شد

به منظورپایش سلامت شغلی کارکنان، آزمایشات ادواری کارکنان هلدینگ کوثر صبا امروز (9 آبان ماه) در محل این هلدینگ انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کوثر صبا، به نقل از مدیر سرمایه انسانی، پشتیبانی و اداری این هلدینگ، آزمایشات ادواری، مطابق با قانون کارسالی یک مرتبه برای کلیه شرکت ها و کارگاه های مشمول قانون کار به صورت الزامی انجام می شود. “که در هلدینگ کوثر صبا پیرو مصوبه کمیته رفاهی، امسال آزمایشات ادواری کارکنان طی مراحلی چون انجام آزمایشهای خون، آزمایشات تخصصی بانوان، تشکیل پرونده و ویزیت پزشک معتمد انجام می شود”.

 

 

محمد رضا گوهربخش اظهار داشت: پس از تصویب اجرای آزمایشات در کمیته رفاهی هلدینگ  مقرر شد در مرحله نخست تیپ آزمایشات تعریف شده خون در ۲ سطح عمومی و تخصصی در ۲ گروه سنی زیر چهل سال و بالای چهل سال براساس مقتضیات سنی کارکنان انجام شود و از گزارشهای لازم یک نسخه به هر یک از کارکنان و یک نسخه در پرونده پزشکی آنان از مراکز درمانی درج شود.

 

وی در ادامه افزود: اطلاعات کارکنان در بانک اطلاعاتی هلدینگ ثبت می شود تا بعدها گزارش تحلیلی و مقایسه ای از روند سلامت کارکنان و شناسایی افرادی که دارای بیماریهای خاص هستند به منظور پیگیری درمان آنان دریافت گردد.

 

گوهربخش در پایان بیان کرد: در مرحله پس از تشکیل پرونده کارکنان و ویزیت پزشک معتمد، پیگیر بررسی سلامت کارکنان و ارایه توصیه های بهبود جهت تکمیل فرایند درمان آنان خواهیم بود.

 

SN/SN/SN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کلیه حقوق متعلق به شرکت سرمایه گزاری توسعه کوثر صبا می باشد. طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه