گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا

دیدار مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خاوردشت با وزیر اموراقتصادی و دارایی

در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی استان گلستان در شهرستان علی آبادکتول، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خاوردشت با سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کوثر صبا، در این گفتگو که 5 شنبه 30 آذر ماه صورت پذیرفت، سید هادی حسینی به طرح معضلات و چالش های مرتبط با موضوعات فعالیت شرکت کشت و صنعت خاوردشت از شرکتهای تابعه هلدینگ صنعتی کوثر صبا پرداخت.

 

 

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی از اعضای کابینه بود که آخرهفته میهمان گلستانی ها شد و عملیات اجرایی فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان درشهرستان علی آبادکتول با حضور وی افتتاح شد.

 

اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان گلستان حضور داشتند و رئیس جمهور را همراهی کردند. برخی از وزرا و معاونان رئیس جمهور نیز به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرها و روستاهای مختلف گلستان رفتند و از نزدیک با مردم گفت‌وگو کردند؛ همچنین تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیز در این استان همزمان با سفر اعضای کابینه به استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

 

شرکت کشت و صنعت خاوردشت، از شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا (هلدینگ کوثر صبا) وابسته به سازمان اقتصادی کوثر، می باشد که محصولات خود را با نام تجاری “خاوردشت” و “جهان بانو” به بازار عرضه می نماید.

 

انواع روغن های خام خوراکی (مانند سویا، کلزا، آفتابگردان، گلرنگ و پنبه دانه)، انواع کنجاله های دامی (مانند کنجاله سویا، کنجاله کلزا، کنجاله آفتابگردان، کنجاله گلرنگ و کنجاله پنبه)، و انواع روغن های خوراکی تهیه شده به روش کمپرس سرد (مانند روغن کنجد، روغن آفتابگردان، روغن کلزا و روغن کاملینا) با برند “جهان بانو”، الیاف پنبه با کیفیت بالا، پنبه محلوج، و انواع لینترجات 1 و 2 (جهت استفاده در صنایع نظامی و شیمیایی) از جمله محصولات این شرکت می باشد، که توانسته است  5% از سهم بازار کشور درهرمحصول را از آن تولیدات خود کند.

 

SN/SN/SN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کلیه حقوق متعلق به شرکت سرمایه گزاری توسعه کوثر صبا می باشد. طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه