گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا

رشد 86 درصدی فروش محصولات سیمکات هلدینگ کوثر صبا

فروش کل محصولات شرکت سیم و کابل تبریز (سیمکات)، از شرکتهای تابعه هلدینگ کوثر صبا، در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۶ درصد رشد داشته است.

 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کوثر صبا، به نقل از گزارش پایش سه ماهه دوم شرکت سیم و کابل تبریز (سیمکات)،  فروش کل این شرکت در نیمه نخست سال گذشته ۳.۵۹۶.۹۵۲ میلیون ریال بوده که این میزان در نیمه نخست امسال به ۶.۷۰۰.۷۴۸ میلیون ریال رسیده است.

تعداد مشتریان جدید خارجی و داخلی این شرکت نیزبه ترتیب از۱۱ و ۹۸ درنیمه نخست سال ۱۴۰۱ به ۱۴ و ۱۱۰ درنیمه نخست سال ۱۴۰۲ رسیده است که به ترتیب با رشد  ۲۷  و  ۱۳ درصدی همراه بوده است.

 

میزان تولید کلی محصولات این شرکت در تبریز و قزوین نیز در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ (۵۵۳۴.۹۸ تن) در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته (۴۳۹۱.۳۶ تن)، بالغ بر ۲۰.۶۶%  افزایش اشته است. واحد تولید سیم و کابل حدود ۶.۴%، واحد تولید مفتول آلومینیوم حدود ۳۱%، واحد تولید گرانول حدود ۳۳.۱ %، در نیمه نخست امسال در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته افزایش داشته است.

 

 

شرکت سیم و کابل تبریز (سیمکات)، به عنوان تنها کارخانه در صنعت سیم و کابل کشور با امکان ساخت تمامی مواد اولیه، از شرکتهای تابعه هلدینگ کوثر صبا (وابسته به سازمان اقتصادی کوثر)، می باشد که محصولات خود را با نام تجاری “سیمکات” به بازار عرضه می نماید.

 

سیمکات با مجموع ظرفیت تولیدی سالانه بیش از ۳۵ هزار تن و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا ، به تولید سیم و کابل، مفتول مسی و آلومینیومی، گرانول مطابق با استانداردهای معتبر بین المللی و قابل رقابت با نمونه های خارجی می پردازد، که در صنایع مختلفی همچون صنایع معدنی، سیمان، فولاد و ذوب آهن؛ صنایع شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی؛ صنایع دریایی، نیروگاه ها، آب، فاضلاب و آبرسانی؛ صنایع دفاعی؛ غذایی؛ کشاورزی و کلیه کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات شرکت سیمکات، تاکنون به کشورهای ترکیه، عراق و افغانستان، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، بورکینافاسو در غرب افریقا صادر شده است.

 

SN/SN/SN

برای مشاهده در اینستاگرام کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کلیه حقوق متعلق به شرکت سرمایه گزاری توسعه کوثر صبا می باشد. طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه