گروه سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا

همزمان با هفته بسیج؛ شرکت خاوردشت میزبان یادواره شهدای کارگری شهرستان علی آباد کتول شد

همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای کارگری شهرستان علی آباد کتول روز چهار شنبه (اول آذر ماه) درشرکت کشت وصنعت خاوردشت (ازشرکتهای تابعه هلدینگ کوثر صبا) برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کوثر صبا به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت خاوردشت، این یادواره با موضوع “شهید حاج قاسم سلیمانی” ظهر روز چهارشنبه اول آذرماه با حضورمدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران، سرپرستان و تمامی کارکنان شرکت کشت و صنعت خاوردشت وهمچنین فرماندار و برخی از روسای دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی شهرستان علی آباد کتول استان گلستان در محل این شرکت برگزار شد.

 

 

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت خاوردشت در سخنرانی آغازین این یادواره که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی عزیزانی است که برای سربلندی این مرز و بوم، از جان شیرین خود گذشتند و با ایثار و از خود گذشتگی پرچم افتخار و عزت ایران اسلامی مان را به اهتزاز درآوردند.

 

سید هادی حسینی در ادامه افزود: “ما امروزمفتخربه تجلیل و یادبود شهدای عزیز کارگری هستیم. مردان بی ادعایی که درسنگرتولید همواره عزت و سربلندی میهن عزیزمان را سرلوحه کار خود قرار دادند و با تلاش بی وقفه خود، الگویی کامل از فرهنگ جهاد و کار موثر را معرفی نمودند.”

 

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت خاوردشت ضمن قدردانی از کلیه تلاشگران عرصه صنعت و تولید، خاطرنشان کرد: “امروز عرصه کار و تولید مهم ترین جبهه مبارزه با دشمنان ملت و کشوراست و نقش آفرینان اصلی این عرصه کارگران عزیزی هستند که با حفظ و گسترش روحیه و تفکر بسیجی به رشد و پیشرفت صنعت کشور کمک می نمایند.”

 

حسینی در ادامه سخنان خود به شرکت کشت و صنعت خاوردشت و نقش آن در رشد تولید استان گلستان پرداخت و تاکید کرد: “این شرکت با ظرفیت تولید و استحصال روزانه ۵۰۰ تن روغن خام و انواع کنجاله، جایگاه و سهم موثری در رشد تولید استان دارد و بزرگترین کارخانه روغنکشی استان گلستان قلمداد می شود.”

 

وی در پایان بیانات خود اظهارداشت: “مجموعه خاوردشت که از شرکتهای تابعه هلدینگ کوثر صبا و زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر است، شرکتی در تراز ملی بوده و برندی ارزشمند برای شهرستان و استان است که علاوه بر فعالیت در حوزه صنعت و تولید، نقش قابل توجهی درزمینه ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان دارد و مفتخر به خدمت رسانی به جامعه پرافتخار شاهد و ایثارگران کشور می باشد.”

 

سردارعلی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان نیز دراین یادواره برنقش کلیدی کارگران در تولید و خودکفایی تکیه داشت و گفت: امروز کارگر ستون اصلی تولید است و باید که ما صادقانه با تشکیل کارگروهی ویژه به درک عمیق مشکلات کارگران بپردازیم و با حل مشکلاتشان به آنها خدمت کنیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: کارگران ما همان هایی هستند که در حوادث اخیر با نگاه و درک عمیق خود به سخنان دشمن گوش ندادند و دست از تولید و تلاش برنداشتند.

 

وی در ادامه یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال رشد تولید نامگذاری کردند و یقیناً تحقق بخش مهمی از رشد تولید مستقیما مربوط به کارگران عزیز می‌شود، پس تحقق شعارسال منوط به همت تمامی مسئولان و زحمت کارگران و کارآفرینان است.

 

سردار ملک شاهکوهی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل و کلیه کارکنان شرکت خاوردشت در برگزاری یادواره و بزرگداشت شهدای والامقام کارگری شهرستان، از پایگاه بسیج این شرکت به عنوان یکی از پایگاه‌های موفق و اثرگذار در حوزه بسیج کارگری شهرستان یاد نمود.

 

شایان ذکر است که در خاتمه این مراسم، با تقدیم هدایایی از خانواده های معظم شهدای شرکت قدردانی  شد.

۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

 

SN/SN/SN

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

کلیه حقوق متعلق به شرکت سرمایه گزاری توسعه کوثر صبا می باشد. طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه